GYIK / FAQ - Gyakran ismételt kérdések
Hogy még egyszerűbbé tegyük Önnek a vásárlást a weboldalunkon, kiválogattuk a vásárlók által leggyakrabban feltett kérdéseket. Ha mégsem találná meg a választ, írjon nekünk a kapcsolatok menüpontban, telefonáljon, vagy küldjön emailt, és mi állunk rendelkezésére.
-Hogyan vásárolhatok?
A vásárlás az online üzletünkben könnyű és egyszerű. Ha eldöntötte, mire van szüksége, csak tegye a kosárba, és folytassa a fizetéssel, ahol beírja a kézbesítési címet, és megerősíti a vásárlást.
+Hogyan adhatok hozzá több terméket a kosárhoz?
Ha már tett egy terméket a kosarába, válassza a 'Vásárlás folytatása' opciót, hogy más terméket is kiválaszthasson. Ha minden kívánt termék a kosarába került, folytassa a fizetéssel, és írja be a kézbesítési adatokat.
+Szükséges regisztráció a vásárláshoz?
Nem. Vásárolhat regisztráció nélkül is.
+Ki szállítja ki a csomagot?
A csomagot futárszolgálattal szállítjuk. Fenntartjuk a jogot, hogy más futárszolgálattal is szerződjünk.
+Mennyit kell várnom a kézbesítésre?
Miután befejezte a vásárlást, a csomag egy munkanapon belül a futárhoz kerül, ezt követően pedig legfeljebb öt nap múlva megérkezik az Ön által megadott címre.
+Hogyan fizethetek?
A termékeket utánvétellel is fizetheti, készpénzzel, a csomag átvételekor. Fizethet Paypal-on, hitelkártyával, vagy átutalással, ha ezt jelezzük a weboldalon.
+További szolgáltatásaink
Ha elsőbbségi szállítást kér, az ön megrendelését dolgozzuk fel és szállítjuk ki elsőként.
A vásárlás folyamán fizethet a csomag biztosításáért is, így ha a szállítás során sérül az áru, kicseréljük azt minden további kérdés nélkül.
+Megvásárolhatom a termékeket személyesen?
Személyes átvételre nincs lehetőség, mivel ez egy online üzlet, és nincs kihelyezett üzletünk. A vásárlás kizárólag a weboldalon keresztül történhet.
+Adatbiztonság
A vásárlás maximálisan biztonságos az oldalunkon. A legfejlettebb titkosítási módszereket és egyéb biztonsági protollokat alkalmazzuk, hogy vásárlóink adatai 100 % védve legyenek.
Az adatai védve vannak, harmadik félnek nem adjuk ki. Személyes adatait a vásárlás céljaira használjuk fel, valamint önnek szóló információk küldésére.
+Szeretnék nagyobb mennyiségű terméket rendelni. Hogyan lehet ezt?
Ha nagyobb mennyiségű terméket rendelne, vagy üzleti kapcsolatba lépne velünk, írjon nekünk a kapcsolati oldalon.
+Hogyan küldhetem vissza a rendelt terméket?
A vásárlónak a visszaküldési szándékról a vásárlási oldalon megadott határidő előtt kell értesítenie minket.
+Megrendeltem egy terméket, de még nem érkezett meg, kinek írhatok az ügyben?
Ha a kézbesítés tervezett ideje lejárt és még nem kapta meg a rendelt terméket, írjon az oldal alján látható ügyfélszolgálati e-mail címre.